Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Η σημερινή δήλωση του Νίκου Λάππα


 Σχετικά με την πρόσφατη δήλωση της κ. Πολυδώρου "Δεν αποδεχτηκα την προταση του κ. Παπαθανασιου (ως μέλος του Δ.Σ. της Δ.Ε.Α.Λ.) για να ειμαι "τα ματια,τα αυτια,τα χερια καποιου".Δεν ειμαι το φερεφωνο κανενος, εχω τη δικη μου αποψη,και θα λειτουργω συμφωνα με τη συνειδηση μου", ένα μικρό μόνο σχόλιο προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.
 Η έκφραση "τα αυτιά και τα μάτια του συνδυασμού μας" ήταν δική μου και σε καμιά περίπτωση δεν υποδήλωνε πως υπολόγιζα την κ.Πολυδώρου ως "κατάσκοπο" ή ως "φερέφωνο". Άλλωστε πάντοτε δήλωνα ότι ουδέποτε θεώρησα τους υποψηφίους του συνδυασμού μας "πρόβατα". Άλλοι βλέπουν τους ανθρώπους ως "πρόβατα" ή "κουκιά" και θεωρούν ότι μπορούν να τους περάσουν "γραμμές". Όσο για τα "χέρια", αυτό το ισχυρίστηκαν άλλοι σε σχόλια που έκαναν στο blog σας - και μόνο τα σχόλια αυτά αποδεικνύουν αν προκλήθηκε (αδικαιολόγητη έστω) αναστάτωση ή όχι.
 Προσωπικά δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλλω πως η κ. Πολυδώρου θα λειτουργήσει ενσυνείδητα ως μέλος του Δ.Σ. της Δ.Ε.Α.Δ.Ο. και είμαι σίγουρος ότι θα της δοθούν πολλές ευκαιρίες να το αποδείξει στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. της επιχείρησης.
 Ούτως ή άλλως έχω δηλώσει ότι το θέμα θεωρείται λήξαν και δεν νομίζω ότι πρέπει να ασχολούμαστε άλλο με αυτό.
Αντιθέτως πρέπει να ασχοληθούμε - και σαν παράταξη να είναι όλοι βέβαιοι ότι θα το κάνουμε - με τα όντως πολύ σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τον δήμο μας και βρίσκονται ήδη ... "προ των πυλών"!

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία!
Με τιμή,
Νικόλαος Αθ. Λάππας
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής του συνδυασμού "ΝΕΑ ΑΡΧΗ - ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ"
για τον δήμο ΔΙΟΥ - ΟΛΥΜΠΟΥ.

3 σχόλια:

  1. O μαϊντανός (Parsley) είναι διετές, ιθαγενές φυτό που ανήκει στο γένος Πετροσέλινον (Petroselinum) της οικογένειας των Σελινοειδών (Apiaceae) (συν. Σκιαδοφόρων (Umbelliferae)). Καλλιεργείται στις εύκρατες περιοχές για τα φύλλα του που χρησιμοποιούνται στη μαγειρική και σε διάφορες σαλάτες.

    Μεταφορικά χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει εκείνους που βρίσκονται παντού και πάντα χωρίς λόγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΑΑΑΧ ΝΙΚΟ!ΕΣΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ "ΞΕΝΟΔΟΧΟ", ΑΛΛΑ Ο ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΑΑΑΧ ΝΙΚΟ!ΕΣΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ "ΞΕΝΟΔΟΧΟ", ΑΛΛΑ Ο ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή