Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Νίκο Λάππα...

Μας είπες:

ήτησα αμέσως εξηγήσεις από την κ. Πολυδώρου, η οποία μετά κι από δεύτερη συνομιλία μας μου δήλωσε ότι κατανοεί και λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε, ότι κι εκείνη δέχθηκε αιφνιδιαστική πρόταση από τον δήμαρχο λίγα λεπτά πριν από την ανακοίνωση και κυρίως ότι θα ασκήσει ενσυνείδητα τα καθήκοντά της ασκώντας έλεγχο ως μέλος του Δ.Σ. της Α.Ε. και ότι θα είναι «τα μάτια και τα αυτιά» του συνδυασμού μας διατυπώνοντας μάλιστα τις όποιες θέσεις στις συνεδριάσεις κατόπιν συνεννοήσεως με εμένα και τα υπόλοιπα μέλη του συνδυασμού. Μετά από τις εξηγήσεις αυτές το θέμα θεωρείται λήξαν"
 
Μα η Πολυδώρου μας δηλώνει:
"Δεχτηκα λοιπον να ειμαι μελος του ΔΣ χωρις δευτερη σκεψη και θεωρω πως δεν προκαλεσα καμμια αναστατωση.Δεν αποδεχτηκα την προταση του κ. Παπαθανασιου για να ειμαι "τα ματια,τα αυτια,τα χερια καποιου".Δεν ειμαι το φερεφωνο κανενος, εχω τη δικη μου αποψη,και θα λειτουργω συμφωνα με τη συνειδηση μου."
 
 
 
ΝΙΚΟ ΛΑΠΠΑ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ...
Η ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ ΣΕ ΕΚΘΕΤΕΙ...
ΝΟΜΙΖΕΙΣ Η' ΟΧΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου