Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Το άρθρο του προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου Δημήτρη Ανδριά

Αγαπητοί φίλοι,

Εξελέγην σήμερα πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με επέλεξαν στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον κ. Άρη Στάχταρη και την κ. Διονυσία Δούλκα, που με αίσθημα ευθύνης έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.
Τέλος να ευχαριστήσω τον κ. Δημόπουλο και τον κ. Τσιφοδήμο οι οποίοι αποδέσμευσαν τους συνεργάτες τους και ψήφισαν κατα συνείδηση. Δεν επέλεξαν τον εύκολο και ανεύθυνο δρόμο του «λευκού», διδάσκοντας έτσι πολιτικό ήθος.
Απο την θέση του προέδρου θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους συμπατριώτες μου οτι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις μου για το καλό του τόπου. Μέσα στο Δήμο θα υπάρχει μια αδέσμευτη φωνή για να προωθήσει κάθε δίκαιο αίτημα.
Εξυπακούεται οτι θα είμαι στο πλευρό του Δημάρχου κ. Παπαθανασίου όλο το 24ωρο.
Εύχομαι υγεία και καλή επιτυχία στον κ. Δήμαρχο και σε όλο το Δ.Σ.


                                                                          Ανδριάς Δημήτριος
                                                    Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου