Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΥ - ΟΛΥΜΠΟΥ

Η επιστολή που σας παραθέτουμε, μοιράστηκε εχθές πριν την έναρξη του Δ.Σ. Δίου - Ολύμπου

Στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου τις 21-03-2011 , στην οποία παρευρισκόμουν , προς μεγάλη μου έκπληξη , έγινε αναφορά από τον δημοτικό σύμβουλο και πρόεδρο της ΔΕΥΑΑΝΟ , στο πρόσωπό μου.
Συγκεκριμένα ο κ. Στύλος , εκμεταλλευόμενος την ανοχή του προέδρου ,  κατηγόρησε τις προηγούμενες διοικήσεις της ΔΕΥΑΑΝΟ και εμένα προσωπικά για διάφορες ατασθαλίες που κατά την γνώμη του έγιναν στην ΔΕΥΑΑΝΟ.
Αναγκάστηκα να ζητήσω το λόγο για να αποκαταστήσω την αλήθεια.
 Δυστυχώς δεν μου δόθηκε ο λόγος από τον πρόεδρο , παρά μόνο μετά το τέλος της συνεδρίασης , ύστερα από αρκετές ώρες  και ενώ είχε αρχίσει η αποχώρηση των συμβούλων. Στο αμέσως επόμενο συμβούλιο της ΔΕΥΑΑΝΟ παρευρέθηκα , ζήτησα το λόγο και έδωσα όλες τις απαραίτητες εξηγήσεις , προσκομίζοντας και όλα τα στοιχεία που δεν είχα στο δημοτικό συμβούλιο.
Περίμενα λοιπόν στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο ο κ. Στύλος να αναφερθεί στο θέμα και να επανορθώσει. Όμως αυτό δεν έγινε.
Αναγκάζομαι λοιπόν να αναφερθώ στην ουσία του θέματος για να μην διαχέονται στην ατμόσφαιρα άτοπες , άδικες και συκοφαντικές κατηγορίες όσον αφορά το άτομό μου . Έχω λοιπόν να δηλώσω τα εξής:
Α. Για το θέμα των υπολογιστών , οθονών , αναλωσίμων κλπ.
Πράγματι κατά την διάρκεια του πρώτου μήνα της θητείας μου σαν πρόεδρος της ΔΕΥΑΑΝΟ τον Οκτώβριο του 2009, παρουσιάσθηκαν ορισμένα τιμολόγια συνολικού ύψους 2500 ευρώ (αριθμ.τιμ. 3723/12-05-09,3745/20-05-09,3753/25-05-09,3856/01-07-09,4002/17-08-09,4102/08-10-09,4104/08-10-09,4119/16-10-09) τα οποία αφορούσαν άλλη επιχείρηση του Δήμου ,η οποία δεν είχε οικονομική δυνατότητα να πληρώσει. Το μεγαλύτερο μέρος από αυτά αφορούσε αναλώσιμα (μελανάκια κλπ).Αρνήθηκα να παραλάβω τα τιμολόγια αυτά και φυσικά δεν πλήρωσα ποτέ.
Όσον αφορά τα τιμολόγια αυτά , αντίγραφα βρίσκονται στην ΔΕΥΑΑΝΟ για όποιον τα αναζητήσει. Θα πρέπει εδώ να τονίσω ότι όλοι οι σύμβουλοι του Δήμου Αν. Ολύμπου , επομένως και ο κ. Στύλος , είχαν πλήρη πρόσβαση σε όλα τα αρχεία της ΔΕΥΑΑΝΟ κατόπιν δικής μου εντολής. Γιατί σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου οι πόρτες ήταν ανοιχτές σε όλους.
 Επομένως πως είναι δυνατόν ο κ. Στύλος να με κατηγορεί ότι εξαφάνισα υλικά που ποτέ δεν παρέλαβα;
Β. Για το θέμα των κοντέινερ:
Το 2007 η ΔΕΥΑΑΝΟ με απόφαση της τότε διοίκησης (εγώ δεν ήμουν καν σύμβουλος , ανέλαβα δημοτικός σύμβουλος τον Ιανουάριο του 2009) ανέλαβε την καθαριότητα του Δήμου Αν. Ολύμπου. Για να μπορέσει να εκτελέσει τα καθήκοντά της προμηθεύτηκε διάφορα υλικά. Ανάμεσα σε όλα αυτά και 15 κοντέινερ των 7κμ (αριθ. τιμ. 154/27-08-07 και 156/27-08-07) για την αποκομιδή ογκωδών απορριμμάτων. Το 2008 η καθαριότητα επανήλθε στον Δήμο. Η ΔΕΥΑΑΝΟ  πήρε απόφαση (αριθ. 21/2008) με την οποία όλα τα περιουσιακά στοιχεία της υπηρεσίας καθαριότητας ( άρα και τα περίφημα κοντέινερ ) μεταβιβάστηκαν αυτοδίκαια στον Δήμο.
Ποια κοντέινερ ψάχνει (;) λοιπόν στη ΔΕΥΑΑΝΟ ο κ. Στύλος;
Μήπως η έρευνα που έκανε ήταν πολύ επιπόλαια;
Γιατί δεν έθεσε το θέμα στο συμβούλιο της ΔΕΥΑΑΝΟ με την παρουσία μου για να ξεκαθαριστεί;
Έτσι λοιπόν ο κ. Στύλος χωρίς να κάνει καμία ουσιαστική έρευνα για το θέμα , ελαφρά την καρδία , άρχισε να λασπολογεί σε βάρος μου.
Περίμενα λοιπόν , μετά τις εξηγήσεις που δόθηκαν , να έχει τη γενναιότητα στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο να παραδεχθεί το λάθος του. Αντίθετα προτίμησε την σιωπή.
Σε κάθε περίπτωση είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει για παροχή περισσότερων πληροφοριών για το θέμα αυτό αλλά και για οτιδήποτε άλλο που αφορά την θητεία μου , από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2011 , που ήμουνα πρόεδρος στην ΔΕΥΑΑΝΟ.   
Επιφυλασσόμενος κάθε νόμιμου δικαιώματος.

ΓΑΛΑΝΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τέως πρόεδρος ΔΕΥΑΑΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου