Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Γ. Γκουνός: Απάντηση στον Δεξιό Ψάλτη


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ [ΑΠΡΟΣΩΠΟ] ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ ΩΣ ΔΕΞΙΟ-ΨΑΛΤΗ.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΣΤΗΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ.
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ Ο [ΑΠΡΟΣΩΠΟΣ] ΔΕΞΙΟΣ ΨΑΛΤΗΣ  ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΨΩΝΙΑ ΤΥΠΟΥ ΓΚΟΥΝΟΥ ….
ΠΡΩΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΚΩ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΛΗΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΣΚΩ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΥΣΤΙΡΗ,ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗΣ.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΟΧΕΥΣΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΣΚΟΠΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ[ ΑΝΑΝΔΡΑ] ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ ΑΥΤΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ ΩΣ ΔΕΞΙΟ-ΨΑΛΤΗ ΤΑ ΕΞΕΙΣ….
ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΧΑ’Ι’ΔΕΜΕΝΟ  ΠΑΙΔΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ…..ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 3000 ΕΝΣΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ…, ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ 28 ΕΤΩΝ!!!ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ…….ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΣΚΟ ΟΥΚΟ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΒΡΑΒΕΥΤΕΙ-ΤΙΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΣ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΙΜΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΣΤΗΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ. ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΓΕΝΙΚΑ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΥΡΙΕ[ ΑΠΡΟΣΩΠΕ] ΣΕ ΠΟΙΑ ΨΩΝΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΑΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.
ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΕΙΜΑΙ  ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ. ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΡΟ ΜΑΣΚΕΣ….ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΦΟΡΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΒΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ…
 ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΛΕΩΝ ΩΣ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ[ ΑΠΡΟΣΩΠΟΙ] ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΣΦΑΓΗ….ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΛΕΩΝ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ  ΔΙΗΚΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟΝ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ…

ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ.  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.ΓΚΟΥΝΟΣ

30 σχόλια:

  1. ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ.......ΨΑΛΤΗ....ΡΟΥΦΑ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚ Ι...................
    ΓΚΟΥΝΟΣ VS ΔΕΞΙΟΣ-ΨΑΛΤΗΣ 5-Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας ξεκινήσω με βασικές γνώσεις ορθογραφίας:
    1. Γράφεις με κεφαλαία γιατί είσαι εντελώς ανορθόγραφος
    2. Ξεκινάω: ΣΤΗΣ ΜΕΡΕΣ, οι μέρες είναι πληθυντικός επομένως στις μέρες, ΚΑΛΗΚΡΑΤΙΚΟΥ το σωστό είναι Καλλικρατικού (2 λάθη σε μια λέξη), ΑΥΣΤΙΡΗ το σωστό είναι αυστηρή, ΤΑ ΕΞΕΙΣ το σωστό είναι τα εξής, ΑΣΚΟ ΟΥΚΟ το σωστό είναι ασκώ η άλλη λέξη μου είναι άγνωστη, ΧΟΡΟ το σωστό είναι ο χώρος, ΑΛΑ το σωστό είναι αλλά, ΠΑΝΤΟΣ το σωστό είναι πάντως, ΚΡΥΒΟΜΕ το σωστό είναι κρύβομαι, ΦΟΡΟ το σωστό είναι φορώ, ΠΛΕΩΝ το σωστό είναι πλέον ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

    Γράφεις στο άθλιο κείμενό σου κάποια πράματα που ευτυχώς δεν μπορώ να καταλάβω. Προσπαθείς ως αυτόκλητος εκφραστής της σημερινής νεολαίας να πεις κάτι αλλά δεν λες τίποτα. Εκτίθεσαι Γιώργο Γκουνέ. Δεν με νοιάζει - και πίστεψέ με κανέναν το βιογραφικό σου- δεν θέλω να ξέρω ποιός είσαι και τί κάνεις. Το βιογραφικό σου να το χρησιμοποιήσεις ΑΝ ποτέ κάποιος σε δεχτεί να συμμετέχεις στο ψηφοδέλτιό του.

    Είμαι σχεδόν σίγουρος πως τα σχόλια που γράφονται με κεφαλαία γράμματα στην φωτογραφία είναι δικά σου. Καλώ τον διαχειριστή να δημοσιεύσει το e-mail των σχολίων που γράφει ο olympos. Είμαι βέβαιος πως είναι δικά σου. Σχολιάζεις την φωτογραφία σου και μου απαντάς πρώτα με ψευδώνυμο και μετά επώνυμα. Τα σχόλια είναι το ίδιο ανορθόγραφα. Καλώ τον διαχειριστή να δημοσιεύσει το e-mail και τότε είναι σίγουρο πως θα αποδειχθεί πως εκτός από ψώνιο είσαι και γραφικός. Όσον αφορά τα 5-0 και τα ποδοσφαιρικά, μόνος σου τα γράφεις και μόνος σου χαίρεσαι.

    Από εκεί και πέρα αυτόκλητε υπερασπιστή των νέων να σου απαντήσω και στο επιχείρημα στο οποίο βασίζεις το λιβελογράφημά σου. Μιλάς περί ανωνυμίας... Γνωρίζεις υπερασπιστή των νέων και επόμενε υποψήφιε δήμαρχε του Νότου ποιά είναι η θέση της Νέας Δημοκρατίας στην ανωνυμία των blogs;

    Στηρίζεις κύριε 3000 και βάλε ένσημα τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας για την ανωνυμία στα blogs;

    Και κάποιες σκόρπιες ερωτήσεις ακόμα....

    Είναι αλήθεια πως προεκλογικά ήσουν ενάντια στην επιλογή της Νέας Δημοκρατίας για τον Δήμο Δίου - Ολύμπου κατόπιν εντολής του υβριστή του νομάρχη - υποψηφίου βουλευτή - που είσαι μόνιμος συνοδός του;

    Αληθεύει πως στην οικονομική παρουσίαση της ΝΟ.Δ.Ε. στο Λητώ βγήκες και μίλησες για λαθρεπιβάτες στη Νέα Δημοκρατία ενώ ήσουν ήδη λαθρεπιβάτης; Στην ίδια εκδήλωση αληθεύει πως ήσουν στην τοποθέτησή σου εκτός θέματος;

    Αληθεύει πως στην εκλογή αντικαταστάτη δημάρχου στο Δήμο Δίου - Ολύμπου έτρεχες πίσω από τον Μυλωνέρο;

    Τελικά ποιός είσαι, τί είσαι και τί θες να αποδείξεις;

    Έχω πολλά να σε ρωτήσω ακόμα αλλά περιμένω από τον διαχειριστή να δώσει το e-mail σου στην δημοσιότητα και να εξευτελιστείς...

    Κι όπως λέμε εδώ στο Λιτόχωρο Δίου - Ολύμπου... Γκουνέ, άι μάστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΨΑΛΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝ.ΟΛΥΜΠΟΥ..ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ...ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ? ΡΟΥΦΑ ΤΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΛΛΑ.....ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΚΟΥΝΟ ΘΑ ΡΩΤΑΣ ΠΡΩΤΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΝ Ο ΓΚΟΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΙΚΣΗ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΙΡΗΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΝ ΑΞΕΙΩΝ.....ΤΟ email ειναι anatolikos4@hotmail.gr αντε ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανατολικέ Όλυμπε τα σχόλια σου διαγράφονται για ευννόητους λόγους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. την απάντηση αν θέλει μπορεί να δώσει ο Γκουνός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. PLAKA EXETE ESEIS RE!! NA TO KANETE PIO SIXNA AYTO NA MAS DIASKEDAZETE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΑΝΤΗΣΗ Νο2 ΣΤΟΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΩΠΟ, ΣΟΒΙΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΔΕΞΙΟ-ΨΑΛΤΗ.

    ΠΡΩΤΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ …ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ…..ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ…
    ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΑ, ΓΡΑΦΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑ!!! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ?
    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ…..

    ΛΕΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ? ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ? ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ…ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ….
    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΠΑΣ? ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ………ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΦΟΔΡΑ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΗΜ.ΤΟ. ΑΝ.ΟΛΥΜΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 3 ΔΗΜ.ΤΟ. ΣΤΟ HOTEL LITO,ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΕΣ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ….

    ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΖΑΠΠΕΙΟ 2» ΣΤΟ LITO, ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΟΜΩΣ, Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ…
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΚΕΙΝΟ.ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΝΟΔΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΝΟΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ.

    ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ.[π.χ.ΚΙΑΦΑΣ].ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ…..

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ 3 ΔΗΜ.ΤΟ. ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ….

    ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ….ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ…..

    ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜ.ΤΟ. ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΥ ΑΝ.ΟΛΥΜΠΟΥ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΟΥ, ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΟΠΩΣ ΠΡΑΤΕΙΣ ΕΣΥ!!! O olympos ΠΟΥ ΛΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ face book ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΝ.ΟΛΥΜΠΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟ ΑΝ. ΟΛΥΜΠΟΥ….ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ….ΤΟ email ΕΙΝΑΙ anatolikos4@hotmail.gr ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ kerveros83@hotmail.gr
    ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ….ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΛΟ ΘΕΣ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ blog “ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΑΣ” ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ……..
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ …..ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙΣ!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΕΜΜΟΝΗ ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ?
    ΜΗΠΩΣ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΤΙ?
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ….ΚΑΤΣΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΠΛΕΩΝ ΤΗΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ…..

    ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ. ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. ΓΚΟΥΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ταιλος παντων,κε ει διω κατει πρωσπαθοιτε να ποιτε χορεις να ξαιρεται τοι θελετε να μας ποιτε,μα εχαιται κατα μπερδεψοι και αιχουμε κσεχασι κε τα αφτονοητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετά από το φεστιβάλ ορθογραφίας που είδα θα σε ενημερώσω πως θες να είσαι υποψηφίος - όπως λες - σε μια τοπική που δεν θα υπάρχει. Τελικά είσαι πολύ αδιάβαστος!
    Θα επαναλάβω τα ερωτήματα στα οποία και βέβαια δεν απάντησες και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί εκφραστή των νέων του δήμου μας...
    1. Στηρίζεις κύριε 3000 και βάλε ένσημα τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας για την ανωνυμία στα blogs;
    2. Αληθεύει πως στην εκλογή αντικαταστάτη δημάρχου στο Δήμο Δίου - Ολύμπου έτρεχες πίσω από τον Μυλωνέρο;
    3. Είναι αλήθεια πως προεκλογικά ήσουν ενάντια στην επιλογή της Νέας Δημοκρατίας για τον Δήμο Δίου - Ολύμπου κατόπιν εντολής του υβριστή του νομάρχη - υποψηφίου βουλευτή - που είσαι μόνιμος συνοδός του;
    4. Αλήθεια μικρέ Χατζηνικολάου, σου έστειλαν πρόσκληση για την συνέντευξη Σαμαρά την Κυριακή;
    Αν δεν σου έστειλαν μεγάλο ατόπημα του προέδρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΠΑΝΤΗΣΗ Νο3 ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΑΔΕΡΦΗ-ΨΑΛΤΗ
    Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα για το θέμα των ΔΗΜ.ΤΟ. Είπα πως είμαι κατά της συνένωσης και εξήγησα τους λόγους…..όσο για το αν δεν θα υπάρχει ΔΗΜ.ΤΟ ΑΝ.ΟΛΥΜΠΟΥ όπως λες αυτό θα το δούμε……..

    Σε βλέπω να σχολιάζεις την εργασιακή μου δυναμική συνέχεια….ΑΛΗΘΕΙΑ? έχεις βάλει κανένα ένσημο στην ζωή σου? Μάλλον όχι…..

    Για το θέμα της ανωνυμίας των blogs θα σου πω τα εξής……
    1ον : είμαι επώνυμος και όχι ανώνυμος όπως εσύ…
    2ον : το θέμα δεν με αφορά καθόλου, άλλοι έχουν το πρόβλημα όπως εσύ………


    Λες για τον Μυλωνέρο?
    Τι δουλειά έχω εγώ να τρέχω πίσω από τον Μυλωνέρο όπως λες; ποιος ο λόγος; Μπορείς να μου πεις πότε έτρεχα και γιατί? Για να το καταλάβω και εγώ………

    Προεκλογικά και μετεκλογικά ΓΚΟΥΝΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ήταν και είναι μια γροθιά……αυτό νομίζω πως ήταν και είναι γνωστό……

    Λες για πρόσκληση; Ο πρόεδρος έκανε και κάνει ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…..δεν χρειάζονται προσκλήσεις για τα αυτονόητα…….αλλά αφού κόπτεσαι να μάθεις και πρόσκληση έχω, και αρχίδια έχω σε αντίθεση με εσένα………

    Στο ξανάπα, πήραν όλοι χαμπάρι τα παιχνίδια που παίζεις…κάτσε πίσω από την μάσκα που φοράς και άφησε μας να ξανακτίσουμε ότι γκρέμισαν κάτι λαμόγια σαν και εσένα σε αυτό τον τόπο….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και όχι μόνο??
    Άσε απαντώ εγώ, κουμπάρος με τον δημητράκη,
    κολλητός με τον Τόκα,και γαμπρός του αριστερού πεθερού του, Κώστα Γιαντσιο υποψήφιο με το λαμογιο τον Τσιφοδημο.
    Το κακό είναι, ότι όπου θα ακουμπήσει γίνετε κόλαση,
    τον πρώτο τον έδιωξαν,
    ο δεύτερος άμα βάλει ποτό στο στόμα δεν ξέρει τι κάνει,
    και ο τρίτος δεν πρόκειται να ξαναβγεί με 33 σταυρούς.
    Σοβαρά τώρα, πέραν της μαλακίες που γράφουμε εκατέρωθεν, είναι τραγικό να γράφεις ότι ασκείς χρόνια δημοσιογραφία όταν δεν ξέρεις τα στοιχειώδη σε αυτό το επάγγελμα????
    Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια....
    Άλλο πράγμα η ειδησιογραφία και άλλο η δημοσιογραφία, εσύ δεν είσαι τίποτα και από τα δυο, γιαυτό να πας σε ένα ΙΕΚ,να δώσεις 6000 ευρώ σε 4 χρόνια και θα πάρεις ένα από τα δυο.
    Και τέλος, τέλος,θα κάνεις ότι σου πει ο Τζιόβας τι χολοσκάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε εσείς……Ψάλτη και πριονοκεφαλα θα παψετε να ασχολείστε συνέχεα με τον Γκουνο η θα μας τα πρηζετε και άλλο; Τελικά τόσο πολύ τον φοβάστε; Τελικά έχουμε δίκιο εδώ στον νότο που λέμε πως οι λιτοχωτιτες δεν πρόκριτε να βάλουν μυαλό…..ο τοπικισμός στο μεγαλείο του………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν θυμάμαι να σου έχω δώσει εξουσιοδότηση να απαντάς για εμένα αλλά…..θα σου δώσω τις απαντήσεις που θέλεις να μάθεις…..

    1ον:είναι αλήθεια πως θα είμαι μέλλον κουμπάρος του Δημητρη,.αλλα πως θα μπορούσα να βοηθήσω το Τάκη οπός λες, και ποιον από την πλειοψηφούσα αρχή να επηρεάσω [αν μπορούσα βέβαια]

    2ον:είναι αλήθεια πως είμαι γαμπρός του πρώην αντιδημάρχου και υποψήφιου με τον Τσιφοδημο, αλλά που και πώς να ταιριάζω πολιτικά μαζί του; Άλλο το ένα και άλλο το άλλο……..

    3ον:φιλος και όχι κολλητος είμαι με όλους και όλα τα στελέχη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στην Πιερία…δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με τον Τόκα….


    4ον:ειπα πως ασκω ραδιοφονια ερασιτεχνικα και όχι πως ειμαι διμοσιογραφος…..
    Είμαι Παρουσιαστής-σχολιαστής ραδιοφωνικής εκπομπής, και είμαι στο ράδιο με την ιδιότητα αυτή….πάντα ερασιτεχνικά και όχι με την ένια που λες….

    5ον: λες πως όπου επεμβαίνω πως γίνεται κόλαση; Στο τέλος θα μας πεις πως η νέα δημοτική αρχή που κυβέρνα τον νέο μας δήμο πώς είναι παράδεισος…….!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΠΑΝΤΗΣΗ Νο3 ΣΤΟΝ ΔΕΞΙΟ-ΨΑΛΤΗ
    Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα για το θέμα των ΔΗΜ.ΤΟ. Είπα πως είμαι κατά της συνένωσης και εξήγησα τους λόγους…..όσο για το αν δεν θα υπάρχει ΔΗΜ.ΤΟ ΑΝ.ΟΛΥΜΠΟΥ όπως λες αυτό θα το δούμε……..

    Σε βλέπω να σχολιάζεις την εργασιακή μου δυναμική συνέχεια….ΑΛΗΘΕΙΑ? έχεις βάλει κανένα ένσημο στην ζωή σου? Μάλλον όχι…..

    Για το θέμα της ανωνυμίας των blogs θα σου πω τα εξής……
    1ον : είμαι επώνυμος και όχι ανώνυμος όπως εσύ…
    2ον : το θέμα δεν με αφορά καθόλου, άλλοι έχουν το πρόβλημα όπως εσύ………
    3ον:ευχομαι να καταργηθεί η ανωνυμία για να δούμε μετά πως θα απαντάς……..

    Λες για τον Μυλωνέρο?
    Τι δουλειά έχω εγώ να τρέχω πίσω από τον Μυλωνέρο όπως λες; ποιος ο λόγος; Μπορείς να μου πεις πότε έτρεχα και γιατί? Για να το καταλάβω και εγώ………

    Προεκλογικά και μετεκλογικά ΓΚΟΥΝΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ήταν και είναι μια γροθιά……αυτό νομίζω πως ήταν και είναι γνωστό……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΠΑΝΤΗΣΗ Νο3 ΣΤΟΝ ΔΕΞΙΟ-ΨΑΛΤΗ
    Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα για το θέμα των ΔΗΜ.ΤΟ. Είπα πως είμαι κατά της συνένωσης και εξήγησα τους λόγους…..όσο για το αν δεν θα υπάρχει ΔΗΜ.ΤΟ ΑΝ.ΟΛΥΜΠΟΥ όπως λες αυτό θα το δούμε……..

    Σε βλέπω να σχολιάζεις την εργασιακή μου δυναμική συνέχεια….ΑΛΗΘΕΙΑ? έχεις βάλει κανένα ένσημο στην ζωή σου? Μάλλον όχι…..

    Για το θέμα της ανωνυμίας των blogs θα σου πω τα εξής……
    1ον : είμαι επώνυμος και όχι ανώνυμος όπως εσύ…
    2ον : το θέμα δεν με αφορά καθόλου, άλλοι έχουν το πρόβλημα όπως εσύ………
    3ον:ευχομαι να καταργηθεί η ανωνυμία για να δούμε μετά πως θα απαντάς……..

    Λες για τον Μυλωνέρο?
    Τι δουλειά έχω εγώ να τρέχω πίσω από τον Μυλωνέρο όπως λες; ποιος ο λόγος; Μπορείς να μου πεις πότε έτρεχα και γιατί? Για να το καταλάβω και εγώ………

    Προεκλογικά και μετεκλογικά ΓΚΟΥΝΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ήταν και είναι μια γροθιά……αυτό νομίζω πως ήταν και είναι γνωστό……

    Λες για πρόσκληση; Ο πρόεδρος έκανε και κάνει ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…..δεν χρειάζονται προσκλήσεις για τα αυτονόητα…….αλλά αφού κόπτεσαι να μάθεις και πρόσκληση έχω, και σθένος να απαντώ επώνυμα σε αντίθεση με εσένα………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν θυμάμαι να σου έχω δώσει εξουσιοδότηση να απαντάς για εμένα αλλά…..θα σου δώσω τις απαντήσεις που θέλεις να μάθεις…..

    1ον:είναι αλήθεια πως θα είμαι μέλλον κουμπάρος του Δημητρη,.αλλα πως θα μπορούσα να βοηθήσω το Τάκη οπός λες, και ποιον από την πλειοψηφούσα αρχή να επηρεάσω [αν μπορούσα βέβαια]

    2ον:είναι αλήθεια πως είμαι γαμπρός του πρώην αντιδημάρχου και υποψήφιου με τον Τσιφοδημο, αλλά που και πώς να ταιριάζω πολιτικά μαζί του; Άλλο το ένα και άλλο το άλλο……..

    3ον:φιλος και όχι κολλητος είμαι με όλους και όλα τα στελέχη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στην Πιερία…δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με τον Τόκα….


    4ον:ειπα πως ασκω ραδιοφονια ερασιτεχνικα και όχι πως ειμαι διμοσιογραφος…..
    Είμαι Παρουσιαστής-σχολιαστής ραδιοφωνικής εκπομπής, και είμαι στο ράδιο με την ιδιότητα αυτή….πάντα ερασιτεχνικά και όχι με την ένια που λες….

    5ον: λες πως όπου επεμβαίνω πως γίνεται κόλαση; Στο τέλος θα μας πεις πως η νέα δημοτική αρχή που κυβέρνα τον νέο μας δήμο πώς είναι παράδεισος…….!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν θυμάμαι να σου έχω δώσει εξουσιοδότηση να απαντάς για εμένα αλλά…..θα σου δώσω τις απαντήσεις που θέλεις να μάθεις…..

    1ον:είναι αλήθεια πως θα είμαι μέλλον κουμπάρος του Δημητρη,.αλλα πως θα μπορούσα να βοηθήσω το Τάκη οπός λες, και ποιον από την πλειοψηφούσα αρχή να επηρεάσω [αν μπορούσα βέβαια]

    2ον:είναι αλήθεια πως είμαι γαμπρός του πρώην αντιδημάρχου και υποψήφιου με τον Τσιφοδημο, αλλά που και πώς να ταιριάζω πολιτικά μαζί του; Άλλο το ένα και άλλο το άλλο……..

    3ον:φιλος και όχι κολλητος είμαι με όλους και όλα τα στελέχη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στην Πιερία…δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με τον Τόκα….


    4ον:ειπα πως ασκω ραδιοφονια ερασιτεχνικα και όχι πως ειμαι δημοσιογραφος…..
    Είμαι Παρουσιαστής-σχολιαστής ραδιοφωνικής εκπομπής, και είμαι στο ράδιο με την ιδιότητα αυτή….πάντα ερασιτεχνικά και όχι με την ένια που λες….

    5ον: λες πως όπου επεμβαίνω πως γίνεται κόλαση; Στο τέλος θα μας πεις πως η νέα δημοτική αρχή που κυβέρνα τον νέο μας δήμο πώς είναι παράδεισος…….!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιώργο μην ασχολησε μαζί τους…είναι όπως λες ΣΟΒΙΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ….θα το καταλάβουν καλύτερα στις επόμενες εκλογές για τον ΝΕΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΗΜΟ και όχι για αυτό το δημιούργημα τους που μας κατάντησε να είμαστε σε αυτήν την κατάσταση…..ο ΝΟΤΟΣ θα μιλήσει σε 2 χρόνια και τότε θα δούμε τους κατά τα άλλα φίλους λιτοχωριτες τι θα κάνουν όταν θα χάσουν την μπάλα……..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Νότος αν είναι να μιλήσει και πάλι όπως την β' Κυριακή άστο καλύτερα. Να μην μιλήσει ποτέ. Εσείς ρε στελεχάρες θέλετε υποψήφιο δήμαρχο από το Νότο και όποιος και αν είναι; Δλδ δεν είστε με τον Δημοπούλο; Δεν είστε Νέα Δημοκρατία; ΤΡΙΚΥΜΙΑ έχετε στο μυαλό παλικαράκια και εκφραστές της νεολαίας της υφηλίου. Δεν ξέρετε τί λέτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φραπε, αμα εχεις τα κακαλα, να υπογραφεις με το ονομα σου οταν αναφερεσε σε προσωπα με ονοματεπωνυμο. Αλλα τετοια ΝΤΟΡΙΤΣΑ που εισαι μονο ανωνυμα μπορεις και γραφεις! [ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝ. ΟΛΥΜΠΟΥ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τον φοβόμαστε γιατί θα κατεβεί για δήμαρχος και θα σαρώσει! Ξύπνα βρε όλυμπε... Ο Γκουνός από μόνος του το έκανε θέμα με την ανοχή του διαχειριστή. Έβγαλε επίσημη απάντηση σε σχόλιο στην φωτογραφία που δημοσίευσε το μπλογκ και έστειλε προφανώς ο ίδιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Από πού ως πού υπογράφεις ως Νέα Δημοκρατία ανατολικού ολύμπου και από κι ως πού εγκαλείς αναγνώστες με ψευδώνυμο όταν και εσύ ο ίδιος γράφεις με ψευδώνυμο;
    ΕΙΤΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΩ ΕΓΩ.
    Διορθώνω την ανάρτησή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν φταίω σε κάτι. Ο Γκουνός είναι αναγνώστης και μου έστειλε το αρχικό κείμενο. Από εκεί και πέρα του έχω κόψει τουλάχιστον δυο κείμενα.
    Ας τελειώσει κάπου εδώ το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εμεις επωνυμοι ειμαστε.... θες να σου γραψω και τα ονοματα μας; δεν απαντα μονο ενας... αν θες τα ονοματα θα μας δωσεις και τα ονοματα απο τα φιλαρακια σου και τοτε θα κανουμε καλο παιχνιδι...αλλα με κοτες ανωνυμες δεν θα ξανασχοληθουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ο ΝΟΤΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ θελει και ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ ΔΗΜΑΡΧΟ θα βγαλει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. [δηλ] Ο Γκουνος ειναι καιροσκοπος και εσεις τσιμπησατε αυτο μας λετε και οι 2 ψαλτης και παπαζαχαριας;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. παπαζαχαρία γιατί γίνεσαι αυταρχικός;
    άσε τα παιδιά να εκφραστούν δημοκρατικά??
    παιδιά συνεχίστε,το έργο το αφήσατε στη μέση,σας παρακαλώ.
    άσε που έμαθα ποιος είναι ο φραπές???
    αν θέλεις όνομα άσε τα παιδιά να εκφραστούν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παρακολουθω τοσες μερες τα σχολια σας και απορω πως πεσατε ολοι στην τρυπα που σας εριξε ο γιωργακης και σας εβαλε και το καπακι από πανω……
    1ον: θα συμφωνισω με τον proinokafe σε αυτά που γραφει για τον γιωργακη….μονο για το ραδιοφωνο θα διαφωνισω γιατι οσοι τον ακουμε θα συμφωνουμε σε αυτά που λεει….
    2ον: θα σας πω καποια πραγματα και θα περιμενω ο olympos21 να τα επιβεβαιωσει….

    Αρχιζω λοιπον….! Μπορει να μας πει ποια ηταν η αγια τριαδα στον Α.Μ.Σ. λεπτοκαρυας την περιοδο2009-10; [δηλ] ο προεδρος, αντιπροεδρος-[μεγαλομετοχος] και γεν. γραματεας……και θα δειτε πως το κουβαρι θα ξετυλιγεται…….

    2ον: είναι αληθεια πως ο γιωργακης είναι πραγματι καθαρο και εργατικο παιδι, ΑΛΛΑ η πολιτικη σκακιερα που στηνει δειχνει πως είναι ακρως επικινδυνος παιχτης και θα τον χαρακτηριζα σαν την τριαινα του ΠΟΣΣΕΙΔΩ[Ν]Α…..στο σκηνικο που παει να στηθει…
    Θα σας πω και κατι ακομα: στην προεκλογικη περιοδο είναι αληθεια πως τον Γκουνο τον πλησιασαν οι ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, μεσο του δημητρακη,Ο ΤΣΙΦΟΔΗΜΟΣ μεσο χονδροπουλου,και τελος ο ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, μεσο κομματικων στελεχων…ΑΛΛΑ ο γιωργακης αρνηθηκε και στους 3 γιατι;;;;;;;;;;;; Ο ΓΚΟΥΝΟΣ ξεχασε να σας πει πως είναι και ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ του ΤΕΩΣ δημαρχου αν. ολυμπου του κ.ΤΣΑΡΟΥΧΑ γιατι αραγε;;;;;; αν ενωσουμε το παζλ θα δουμε την προσφατη δικαστικη αθωωση του τσαρουχα που τον καθιστα αν δεν κανω λαθος και παλι ενεργο,αν και εφοσον θελησει να κατεβει ξανα υποψηφιος……
    Τελος θα σας πω πως οι ΑΦΟΙ ΓΚΟΥΝΟΥ είναι ο μοχλος του κωνσταντοπουλου στην νοτια πιερια αρα,αυτό με τον τοκα[χαχααχαχαχα] μαλλον για καμοφλαζ το βλεπω….αυτοι που ξερουν θα γελανε με αυτό….
    Επισης το διδυμο ψαλτης-παπαζαχαριας, μου μυριζει στενη συγγενεια……..μαλλον αδερφακια πρεπει να είναι αυτοι οι δυο….
    Υ.Σ. θα ξανα επανερθω όταν θα αρχισετε να σιμπλιρονετε το παλζ….. γεια και χαρα…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή