Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

ΓΓ Καταναλωτή: Θέτει τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών για το παρεμπόριο

Τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών για το παρεμπόριο προανήγγειλε μέσω του ρ/σ ΒΗΜΑ 99,5 ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιώργος Στεργίου.

Ο κ. Στεργίου αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλει το υπουργείο Ανάπτυξης για την καταπολέμηση του φαινομένου του παραεμπορίου και εστίασε στην χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, τους κινδύνους που εγκυμονούν αυτά τα προϊόντα για τους καταναλωτές, και τη ζημιά που προκαλείται στην οικονομία.

Αναφορά έκανε και στο θέμα των τηλεφωνικών γραμμών που λειτουργούν για τα ραντεβού και τις πληροφορίες του ΕΟΠΥΥ, τονίζοντας ότι στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή υπάρχει συγκριτικός πίνακας των χρεώσεων των εταιρειών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου