Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Προκόπης Κωφός απαντά στους σχολιαστές του dionolympos blogspot

Προς τον Χρήστο Κουκιώτη και άλλους που σχολίασαν τα άρθρα μου!
Και μια ουσιαστική διευκρίνιση για τα όρια, τους νόμους και τους κανονισμούς!

Το επίπεδο της συζήτησης που κάνεις είναι λίαν επιεικώς κάτω από το μηδέν. Ενώ το θέμα είναι τα απόβλητα που θέλουν να βάλουν στο αμμορυχείο, εσύ μιλάς για το πόσες ώρες δουλεύεις την ημέρα, πόσες και τι δημοσιεύσεις βρήκες στο Internet, πόσες πατέντες έχεις ή πώς συμβαίνει εγώ να εργάζομαι στο πανεπιστήμιο και άλλα παρόμοια και μάλιστα όχι μόνο δεν αντιλαμβάνεσαι πως αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με τη συζήτηση που υποτίθεται πως παίρνεις μέρος, αλλά καλείς και τους άλλους να ασχοληθούν μ’ αυτά!
Το χειρότερο όμως για σένα δεν είναι αυτό! Το χειρότερο είναι πως με τα υπόλοιπα που γράφεις αποκαλύπτεις την πλήρη επιστημονική σου ανεπάρκεια, γιατί φαίνεται πως δεν μπορείς να παρακολουθήσεις και να αντιληφθείς, ενώ είσαι χημικός, αυτό μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη όταν το διάβασα, πράγματα που πολλοί αν και δεν είναι καν επιστήμονες, πόσο μάλλον χημικοί, τα παρακολούθησαν και τα κατάλαβαν.
Συγκεκριμένα στο πρώτο μου κείμενο για την υπόθεση αναφέρονταν τα εξής:
«Με το απόβλητο αυτό τα έφερε η τύχη να έχω ασχοληθεί προσωπικά τη δεκαετία του ’80 όταν προσλήφτηκα ως νέος χημικός στο Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η μελέτη και οι αναλύσεις που έκανα είχαν σαν σκοπό να ελεγχθεί η δυνατότητα αξιοποίησης αυτού του απόβλητου ως προσροφητικού υλικού, αλλά απέδειξαν πως όταν το απόβλητο αυτό έρχεται σε επαφή με το νερό, μεταφέρονται μέσα στο νερό διάφορα ιόντα μετάλλων πολλά από τα οποία είναι τοξικά. Μετά από αυτή τη διαπίστωση αυτή η ιδέα της αξιοποίησης του συγκεκριμένου απόβλητου εγκαταλείφτηκε.
Μερικά χρόνια αργότερα εκπονήθηκε στο Τμήμα Χημείας διδακτορική διατριβή που είχε σαν θέμα τη μελέτη και το χαρακτηρισμό στερεών βιομηχανικών αποβλήτων περιοχής Θεσσαλονίκης. Ανάμεσα στα απόβλητα που μελετήθηκαν ήταν και αυτό της TOSOH. Από τη μελέτη αυτή προέκυψε επίσης πως όταν το απόβλητο αυτό έρχεται σε επαφή με το νερό κάτω από διάφορες συνθήκες μεταφέρονται μέσα στο νερό διάφορα ιόντα μετάλλων με μεγαλύτερη παρουσία του μαγγανίου, ψευδαργύρου, μολύβδου και χαλκού. Αυτή η συμπεριφορά ως προς το νερό καθώς και η ίδια η χημική σύσταση του απόβλητου το καθιστά δυνητικά επικίνδυνο, αλλά σε καμιά περίπτωση αδρανές και ακίνδυνο….»
Αφού αυτά τα διάβασες, δεν αντιλήφτηκες ως επιστήμονας πως αυτό που ζητάς τώρα να γίνει,

«Γιατί δεν πάτε να πάρετε δείγματα από την TOSOH και να κάνετε τις δοκιμές για βαρέα μέταλλα στο εργαστήριο του Τμήματος Χημείας του ΑΠΘ που εργάζεσαι και να μας ανακοινώσεις τα αποτελέσματα» ή «Αν πάρετε δείγματα όπως περιογράφω παραπάνω, κάνει τις αναλύσεις και μας παρουσιάσει τα αποτελέσματα εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα του ζητήσω συγνώμη» ή «η τάδε δοκιμή έκπλυσης έδωσε αυτά τα αποτελέσματα σε βαρέα μέταλλα και τα όρια για να χαρακτηρηστεί επικίνδυνο είναι αυτά»

δηλαδή να γίνουν αναλύσεις και να συγκριθούν τα αποτελέσματα με τα επίσημα όρια που έχουν θεσπιστεί, αυτό λοιπόν έχει ήδη γίνει και κανείς δεν το αμφισβητεί στο επίπεδο της συζήτησης και της αντιπαράθεσης που έγινε, ούτε η εταιρία, ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος;

Όσο για τα επίσημα όρια που θέλεις να δεις για να τα συγκρίνεις με τα αποτελέσματα των αναλύσεων, θα σου δώσω μια συμβουλή ως δάσκαλος της χημείας που είμαι και από τη θέση μου είχα την ευκαιρία να μάθω χημεία σε χιλιάδες νέους χημικούς, φαρμακοποιούς και γεωλόγους που με θυμούνται όλοι με αγάπη, εκτίμηση και σεβασμό για αυτά που τους προσέφερα. Όταν ένας επιστήμονας κάνει τα πειράματά του και τις αναλύσεις του, όπως καλή ώρα στην προκειμένη περίπτωση, μετά δεν πάει απευθείας να δει τους νόμους, τους κανονισμούς και τα όρια, αυτό ας το κάνουν κατά προτεραιότητα οι νομικοί και τα δικαστήρια, αλλά παραμένει στην επιστήμη του και στις γνώσεις που έχει για τη συμπεριφορά της ύλης και το πώς λειτουργεί ο φυσικός κόσμος. Αυτός είναι ο επιστημονικός τρόπος να καταλήξει στα συμπεράσματά του και όχι καταφεύγοντας στους νόμους και τους κανονισμούς. Αυτό έκανα κι εγώ στα υπόλοιπα τρία κείμενά μου για την υπόθεση των αποβλήτων κι έτσι τεκμηρίωσα επιστημονικά τους χαρακτηρισμούς «δυνητικά επικίνδυνο» και «μη αδρανές» και απέρριψα τους χαρακτηρισμούς «μη επικίνδυνο», «αδρανές», «μη τοξικό» «αδιάλυτο» και «εδαφοβελτιωτικό» που προβάλουν αυτοί που θέλουν να βάλουν τα βιομηχανικά τους απόβλητα στο αμμορυχείο. Αυτοί το μόνο που προσπάθησαν κυρίως να «τεκμηριώσουν» από όλους τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησαν για το απόβλητό τους είναι το «μη επικίνδυνο», αλλά το έκαναν όχι με βάση την επιστήμη, αλλά με τους νόμους! Δυστυχώς ούτε αυτά, αν και χημικός, δεν μπόρεσες να τα παρακολουθήσεις και να τα καταλάβεις! Τέλος πάντων, ξαναδιάβασέ τα, προσπάθησε και ελπίζω πως τελικά θα τα καταλάβεις, γιατί τα έχω γράψει με τέτοιο τρόπο ώστε με μια ίσως μεγαλύτερη προσπάθεια να μπορούν να τα καταλαβαίνουν όλοι, κι αυτοί που δεν είναι χημικοί. Αυτό το πτυχίο που έχεις μπορεί να σε βοηθήσει τελικά να τα καταλάβεις κι εσύ!

Εκτός όμως από το χαμηλό σου επίπεδο ως συνομιλητή σε μια συζήτηση και την επιστημονική σου ανεπάρκεια τρίτωσε το κακό και μας αποκάλυψες μ’ αυτά που έγραψες και την πολιτική σου κενότητα, γιατί όταν λείπουν εντελώς τα επιχειρήματα από πού μπορεί κανείς να αντλεί το δικαίωμα να μιλάει για «λόγια του αέρα» και «αλμπάνικες τσιρίδες» των άλλων παρά μόνο από την κενότητα τη δική του.

Συγνώμη δεν χρειάζεται να ζητήσεις, απλά υπερασπίσου κι εσύ έστω και καθυστερημένα τον τόπο σου για να μην υποβαθμιστεί με τα βιομηχανικά απόβλητα και τα βαρέα μέταλλα που θέλουν να τον φορτώσουν! Και άλλη φορά να προσέχεις πολύ αυτά που δημοσιοποιείς!

Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, επειδή είδαν το φως της δημοσιότητας και διάφορα άλλα σχόλια πάνω στα άρθρα μου για την υπόθεση των αποβλήτων που εμπλέκουν αυτό το κρίσιμο για τον τόπο θέμα με διάφορες τοπικές παραταξιακές αντιπαραθέσεις και συμφέροντα, ποιος ψήφισε τι και γιατί στο δημοτικό συμβούλιο, θα ήθελα να πω σ’ αυτούς που το βλέπουν έτσι το θέμα πως κάνουν μεγάλο λάθος και αντί η προσέγγισή τους να έχει αφετηρία αυτές τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες, να τα αφήσουν αυτά στην άκρη και να συνταχτούν με την προσπάθεια να μην έρθουν βιομηχανικά απόβλητα στον τόπο μας συμβάλλοντας έτσι και αυτοί στην προσπάθεια να μην υποβαθμιστεί η περιοχή μας. Το επιχείρημα πως είναι ήδη επιβαρυμένη η περιοχή μας και επομένως δεν πειράζει αν επιβαρυνθεί κι άλλο είναι αυτονόητο πως δεν αντέχει σε καμιά κριτική και απλά εκφράζει μια τυφλή εμπλοκή στις παραταξιακές και μικρόψυχες αντιπαραθέσεις και στα μικροκομματικά, παραταξιακά και ατομικά συμφέροντα της περιοχής μικρά ή μεγάλα!

Επειδή έγιναν σχόλια και για την πολιτική μου τοποθέτηση θα ήθελα να πω πως δεν είμαι «πολιτικοποιημένος στο ΣΥΡΙΖΑ» όπως γράφτηκε και δεν ανήκω ούτε δεσμεύομαι από κανένα κόμμα, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως η ιδεολογία μου και οι απόψεις δεν με εντάσσουν σε κάποιο κόμμα. Πιο συγκεκριμένα τάσσομαι υπέρ της ανατροπής της εξουσίας των αστών και των μονοπωλίων και υπέρ της οικοδόμησης του σοσιαλισμού και της εξουσίας των εργαζομένων, δηλαδή της λαϊκής εξουσίας. Αυτά θέλω και οι δρόμοι μου συναντιούνται με όσους τα θέλουν κι εκείνοι! Δυστυχώς πολλοί εξ ημών και υμών πρώτα εντάσσονται σε κάποιο κόμμα και από κει παίρνουν έτοιμη την ιδεολογία τους και τις απόψεις τους! Αυτή η νοοτροπία τους οδήγησε να με εντάξουν κι εμένα σε κόμμα!

Προκόπης Διονυσίου Κωφός

Χημικός
Τμήμα Χημείας ΑΠΘ

15 σχόλια:

  1. "Με το απόβλητο αυτό τα έφερε η τύχη να έχω ασχοληθεί προσωπικά τη δεκαετία του ’80 όταν προσλήφτηκα ως νέος χημικός στο Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η μελέτη και οι αναλύσεις που έκανα είχαν σαν σκοπό να ελεγχθεί η δυνατότητα αξιοποίησης αυτού του απόβλητου ως προσροφητικού υλικού, αλλά απέδειξαν πως όταν το απόβλητο αυτό έρχεται σε επαφή με το νερό, μεταφέρονται μέσα στο νερό διάφορα ιόντα μετάλλων πολλά από τα οποία είναι τοξικά. Μετά από αυτή τη διαπίστωση αυτή η ιδέα της αξιοποίησης του συγκεκριμένου απόβλητου εγκαταλείφτηκε."

    Κανένα PDF με κανένα νούμερο, έτσι για το γαμώ το, θα δούμε;; Γιατί, σαν επιστήμονας κι εγώ, μόνο κούφια λόγια διαβάζω και αποτελέσματα βασισμένα σε "μελέτες" και "αναλύσεις" που, προφανώς, είναι Top Secret και έχουν χαντακωθεί στο χρονοντούλαπο.

    Όχι, "κύριε" Προκόπη. Αν ήσασταν σωστός επιστήμονας, θα λέγατε "ορίστε οι μελέτες μου, πάρ' τες και διάβασέ τες." Όχι λόγια του αέρα, "έκανα μελέτη και έβγαλα το υλικό επικίνδυνο"... ΝΟΥΜΕΡΑ κύριε Προκόπη. Όταν μιλάνε επιστήμονες, μιλάνε με ΝΟΥΜΕΡΑ!

    Υ.Γ. Δυνητικά επικίνδυνο, κύριε Προκόπη, είναι και ένα γυάλινο ποτήρι. Γιατί υπό κατάλληλες συνθήκες μπορεί να εκσφενδονιστεί στο πρόσωπο κάποιου και να του προκαλέσει ζημιά. Δεν έχω δει κανέναν όμως να κάνει εκστρατεία να αποσυρθούν τα γυάλινα ποτήρια από την αγορά...

    Θέλω να δω τη μελέτη σας, κύριε Χημικέ. Μέχρι να γίνει αυτό, δεν είστε τίποτα παραπάνω από συκοφάντης και κινδυνολόγος.

    Αυτά τα λίγα. Καλησπέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κινδυνολό μπορείς με τα πιστεύω σου να τον χαρακτηρίσεις.
    Συκοφάντη όμως όχι.
    Εκτός κι αν εκεί στη ΔΕΑΔΟ είστε και δικαστες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προκόπη αν έχεις έγκυρα επιστημονικά αποτελέσματα των ερευνών σου για το απόβλητο ΤΟSOH δημοσίευσέ τα. Αν δεν έχεις ευκαιρία είναι να πάρετε δείγματα και να κάνεις μετρήσεις με τα Ευρωπαϊκά ή τα Αμερικάνικα πρωτόκολλα που ισχύουνε σημερα και είναι τα πιο ασφαλή-αυστηρά στον κόσμο και να τα δημοσιεύσεις. Εγώ δεν λέω ότι το υλικό είναι επικίνδυνο ή μη επικίνδυνο γιατί δεν έχω στοιχεία αλλά ως τρίτο μάτι βλέπω κάποια έγκυρα επιστημονικά δεδομένα να παρουσιάζει η ΤΟSOH και ο αντίλογος να γίνεται μόνο με κραυγές και ιστορίες για μικρά παιδάκια Η ιστορία σου με την σταγόνα και την πέτρα επιστημονικά δεν στέκει αν υπολογίσεις ποσότητες, συγκεντρώσεις, χρόνους κλπ. Γι' αυτό έχουνε βγει τα leaching test (δοκιμές έκπλυσης) . Αν δεν μπορείτε στο Τμήμα Χημείας να εφαρμόσετε τα Ευρωπαϊκά ή τα Αμερικάνικα πρωτόκολλα για τα leaching test πήγαινε στους Χημικούς Μηχανικούς που τα εργαστήριά τους δημοσιεύουν εργασίες και με τα δύο πρωτόκολλα. Όλα τα άλλα με βόμβες -πυρκαγιές -σταγόνες είναι ιστορίες για μικρά παιδάκια και δεν αρμόζουν σε ένα επιστήμονα. Περίμενα από ένα χημικό που εργάζεται στο ΑΠΘ (και δει στην Αναλυτική Χημεία) δημοσιεύσεις με στοιχεία. Συγνώμη για ότι άλλο είπα για το πρόσωπό σου αλλά δυστυχώς η πρώτη μου έρευνα στο ιντερνετ για τις δημοσιεύσεις σου έδειξε μόνο κραυγές και δημοσιεύσεις για πολιτικές απόψεις και καμία επιστημονική. Δουλειά των επιστημόνων είναι να διαφωτίζουν την κοινωνία με επιστημονικά στοιχεία μακριά από τους λαϊκισμούς των πολιτικών. Ίσως να γνωρίζεις αλλά και μπορείς εύκολα να μάθεις ότι δεν έχω καμία σχέση με την TOSOH. To αντίθετο μάλιστα μπορεί να θεωρηθεί έμμεσα ότι έχουμε ανταγωνιστικά συμφέροντα με το υλικό της TOSOH. Το υλικό AquAszero (www.aquaszero.com ) που έχουμε αναπτύξει σε συνεργασία με τους Χημικούς Μηχανικούς απομακρύνει το αρσενικό από το νερό και ενδεχομένως ακραία κάποιος να σκεφτεί αντί να κάνει μια μεγάλη εγκατάσταση με το AquAszero για απομάκρυνση αρσενικού σε γεώτρηση που χρησιμοποιείται για πόση και πότισμα, να κάνει μια μικρή με το δικό μας υλικό για το νερό που πίνει και στα χωράφια να χρησιμοποιήσει ως εδαφοβελτιωτικό υλικό της TOSOH που έχει επεξεργαστεί με φυτικά υπολλείματα (σύμφωνα με τον Αλιφραγκή) με το οποίο επιπλέον θα προσθέσει σίδηρο στο χωράφι του και θα μειώσει την αλκαλικότητά του.
    Υ.Γ. Παρακαλώ τον διαχειριστή να με ενημερώνει όταν υπάρχει επώνυμο άρθρο που αναφέρεται στο πρόσωπό μου. Δυστυχώς αυτές τις μέρες και για τους επόμενους μήνες είμαι πολύ πιεσμένος με επαγγελματικά και προσωπικά θέματα και την συγγραφή της διδακτορικής μου διατριβής. Μακάρι να είχα λίγο χρόνο ελεύθερο να μπορώ να παρακολουθώ πιο στενά τα δρώμενα του Λιτοχώρου από το blog σας. Εύχομαι την καλύτερη κατάληξη του θέματος για τον τόπο μου. Αν το απόβλητο της TOSOH δεν είναι επικίνδυνο να γίνει η αποκατάσταση του αμμορυχείου με τον καλύτερο τρόπο και στην θέση του να γίνει πνεύμονας πρασίνου ή πειραματικές καλιέργειες με πχ ενεργειακά φυτά, γλυκό σόργο, αρωματικά φυτά. Τόσοι αριστούχοι φοιτητές υπάρχουνε που είναι έτοιμοι να αναχωρήσουνε από την χώρα. Ας οργανώσουνε οι καθηγητές του ΑΠΘ διδακτορικά και μεταδιδακτορικές έρευνες που θα χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ ή κατευθείαν από ευρωπαϊκα προγράμματα (υπήρχε π.χ. το LIFE) που θα ωφελήσουν τον τόπο μας και θα δώσουν κάποια απασχόληση σε νέους Έλληνες επιστήμονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sorry, δεν ήξερα οτι ο κύριος Κωφός είναι rockstar και έχει groupies. Εκτώς και αν είστε ο δικηγόρος ή επιστημονικός συνεργάτης του κυριου Κωφού, δεν έχω κάτι παραπάνω να πω σε εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγοράκι τις ειρωνίες αλλού.... Εδώ σου δίνεται βήμα για να εκφράσεις την άποψη σου και όχι για να ειρωνεύεσαι.
    Το να αποκαλείς κάποιον συκοφλαντη είναι ΜΗΝΥΣΙΜΟ. Τις ειρωνίες και τις μαγκίτσες στο σπίτι σου ή στον ερεγασιακό σου χώρο.
    Γκεγκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν δεν σου αρέσουν τα σχόλιά μου, μη μου δίνεις βήμα να γράφω. Γκεγκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι θα πει δεν μου αρέσουν;
    ΜΗΝΥΣΙΜΟ σου λέω ότι είναι να αποκαλείς κάποιον συκοφάντη!
    Γράφε ότι θες, οι απόψεις σου αν μη τι άλλο έχουν ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΩΤΣΙΟ... ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ...
    ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ
    ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ
    ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ?
    ??
    ΣΙΓΑ ΚΑΛΕ...
    ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΓΛΕΙΦΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΚΑΛΟ
    ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΣ...
    ... ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ... ΑΥΤΑ
    ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενώ εσύ βγαίνεις και τα λες και έχεις γυναίκες από κάτω να ουρλιάζουν το όνομά σου, ε;;; Μάθε πρώτα που είναι το Caps Lock στον υπολογιστή σου, βλάχο, και μετά έλα να μου πεις εμένα πως μιλάω... Έχετε και internet στη στάνη, μη χέσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτά τα σχόλια, κ. Παπαζαχαρία, δε σας ενοχλούν; Γιατί δε βλέπω να κάνετε καμία παρατήρηση σ'αυτούς, μόνο σε όποιον τολμάει να πει μια άποψη διαφορετική από τη δική σας αντιδράτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ούτε τα δικά σου με ενόχλησαν...
    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!
    Σου είπα το να αποκαλείς κάποιον ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ είναι ΜΗΝΥΣΙΜΟ. Αν δεν κατάλαβες πάλι δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω.
    Την διαφορετικότητα της άποψης σου, καλά θα ήταν να την υπερασπιζόταν και άλλοι. Πως όμως κάποιος μπορεί να σε πάρει στα σοβαρά όταν εδώ μέσα μπαίνεις ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΑΔΟ καθυβρίζεις και ειρωνεύεσαι όλον τον κόσμο.
    Θεωρείς πως κάνεις καλό στην εταιρία και στον εαυτό σου με τον τρόπο σου;
    Αν νομίζεις κάτι τέτοιο, κατά την προσωπική μου άποψη κάνεις ΛΑΘΟΣ.
    Η άποψή μου είναι αυτή χωρίς να διεκδικώ κάποια "διαφορετικότητα".
    Στο κάτω - κάτω λέγοντας σου πως αυτό που γράφεις είναι μηνύσιμο, σε προστατεύω κιόλας. Αλλά εσύ το χαβά σου...
    Πίστεψε με, το να πας αυτόφωρο άρα και φυλακή (όπως με έκλεισαν εμένα τα αφεντικά σου) για μία "ανοησία" ή μια λάθος έκφραση ή ένα λάθος ενός προγράμματος είναι τουλάχιστον ...δύσκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προφανώς δεν περπατάω αρκετά καλά ώστε να μπορώ να έχω άποψη, οπότε αποχωρώ από αυτή τη βλακώδη συζήτηση... Να χαίρεσαι τους αναγνώστες σου, αυτό έχω να πω μόνο και φεύγω.

    Υ.Γ. Αν καμιά φορά αποφασίσει ο κ. Κωφός να δημοσιεύσει τις αναλύσεις του, τότε ίσως έχει νόημα να ασχοληθώ ξανά. Μέχρι να γίνει αυτό, σκύλος που γαβγίζει, δε δαγκώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τώρα θα τα βάλεις και με 500000 αναγνώστες;;;;
    Σοβαρέψου και πρόσεχε πως μιλάς!
    Δεν δουλεύεις σε οικογενειακή επιχείρηση, σε δημοτική επιχείρηση δουλεύεις...
    ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΑΚΙ....
    Κάτι τελευταίο για το δρόμο:
    1. Τη συζήτηση την ξεκίνησες ΕΣΥ. Ποτέ όμως δεν καταλαβες τί συζητάμε και τί σου λέω. Δεν είναι λογικό ένας επιστήμονας να μην καταλαβαίνει....
    2. Δημοσίευσέ μας τις δικές σου αναλύσεις για το υλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πες μου πότε είπα εγώ ότι είμαι χημικός ή ότι μελέτησα προσωπικά το υλικό και θα σου φέρω τις αναλύσεις μου.

    Και χαλάρωσε τα κυβικά σου, 500.000 αναγνώστες... Σιγά μη σε διαβάζει και όλη η επικράτεια. Άλλο τα page views, άλλο οι αναγνώστες. Έκανε και ο κάθε τελευταίος blog και έγινε μάγκας, κατάλαβες;; Αντε γειά!!! Αν σε πειράζουν οι ειρωνίες μου, ποσώς με ενδιαφέρει. Απενεργοποίησε τις δημοσιεύσεις αναγνωστών και λύθηκε το θέμα σου. Έτσι κι αλλιώς, είδα από άλλους και έμαθα κι εγώ! Όταν κόψεις εσύ το υφάκι του Σούπερ Μέγα διαχειριστή, θα κόψω κι εγώ τις ειρωνίες. Τουλάχιστον εγώ βάζω και το όνομά μου μπροστά, δεν κρύβομαι σαν οχτάχρονο πίσω από ένα ψευδώνυμο για να μιλήσει έτσι. Ξαναλέω λοιπόν... Αντε γειά! Εσύ και οι άλλοι 5-10 αναγνώστες σου, μάλλον θα χαρείτε που φεύγω (από την άλλη όμως, δεν θα έχετε κάποιον να του τη λέτε... Τι κρίμα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μείνε στην αφάνεια σου βρε κακομοίρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή