Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Κάτι κουρασμένα παλικάρια...

ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
(Ο ένας μίλησε για τους αστυνομικούς που ταλαιπωρούνται, ο άλλος - που ψήφισε την σύμβαση - μας είπε πως δουλεύουν τα διόδια στην Ιταλία και ο τρίτος μας είπε πως δεν είναι άφαντοι και συνέταιροι στα καρτέλ του γάλακτος)

ΜΟΝΟ Η ΑΝΝΑ ΜΑΝΗ - ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
(που είπε το αυτονόητο πως ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ)
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΦΩΝΤΑΣ ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ

Μία πολύ καλή ανάλυση για το τί ακριβώς ειπώθηκε στην συνεδρίαση από τον Γιάννη Τσίρο στο ΧΩΝΙ μπορείτε να διαβάσετε εδώ
Ξαναδείτε και το βίντεο για να καταλάβετε τι σας λέμε

4 σχόλια:

  1. Τώρα, ο Κουκοδήμος και ο Χριστογιαννης είπαν αλήθειες,και ξέρετε κάτι κύριε τσίρο , απλά δεν σου άρεσαν καθόλου,δεν σου άρεσε καθόλου που ο Κουκοδήμος έδωσε στεγνά τον υπουργό λέγοντας ότι είναι ''ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ'' και ο Χρηστογιαννης με την μεγαλύτερη αλήθεια ότι τα διόδια θα λειτουργήσουν θέλοντας και μη, ξεμπροστιάζοντας και αυτός έτσι τον υπουργό κάτι που πιστεύω και εγώ. Αντιθέτως σου άρεσε το χάιδεμα από την κυρία Μάνη του ότι υπάρχει ''ΕΛΠΙΔΑ'' φυσικά σε ένα πολιτικό διάλογο όταν χρησιμοποιείς πολλά ''ουσιαστικά'' γένους θηλυκού αυτομάτως είσαι ποιο κοντά με τον λαό , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει και επίγνωση του θέματος, απλά στρουθοκαμηλίζεις συνεχώς στον λόγο σου. Τέλος, πρέπει να θυμίσω στο κύριο Κωνσταντοπουλο ότι η (Βασική Αρχή του Αναλόγου) παραβιάζεται τα τελευταία 5 χρόνια στην Σκοτινα και στην Λεπτοκαρυά έτσι μην τρελαθούμε κιόλας... και να ρωτήσει τους εγγράμματους καθηγητές στα 3 χιλιόμετρα πόσο παραβιάζεται η Βασική Αρχή του Αναλόγου αντί στα 8 χιλιόμετρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Η επιλεκτική δημοσιογραφία είναι κακή δημοσιογραφία κύριε Τσίρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτα Γιαννη Γιαντσιο,

    μπορει να ναι κι οπως τα λες. Μπορει να εβγαζα και πριν το 2013 το ψωμι μου κανοντας επιλεκτικη δημοσιογραφια, σε Θεσσαλονικη, Αθηνα και Λευκωσια για 20τοσα χρονια. Ναι μπορει.

    Μπορει τα σχολια και οι εκτιμησεις που υπαρχουν μαζι με το λινκ για το ρεπορταζ μου να μη σου λενε τιποτα αν και τα εγραψε γνωστος Νεοδημοκρατης.
    "Μπορει" πολλα και η συζητηση "μπορει" να ειναι πολυ μεγαλη για να την κανουμε εδω.

    Μπορει και απλως να μην εχεις καταλαβει ποσο βαρια ειναι η κατηγορια που ποσταρες, ενω ταυτοχρονα να μην ειχες ουτε το 0,001% της ενημερωσης που θα πρεπε να εχεις για να κρινεις το θεμα.

    Σιγουρα -και καθολου "μπορει"- σ ευχαριστω που ξερω τωρα τους εχθρους μου κατα εναν περισσοτερο. Ή αν οχι εχθρους, καποιους ετοιμους να με κρεμασουν για να διατηρησουν τον κοσμος τους ως εχει.

    Καλη αποκριά

    Γιαννης Τσιρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα πάρουμε από κάτω προς τα επάνω..

    -Εχθρός δεν είναι αυτός που γράφει η κάνει κρητική δημόσια και με ονοματεπώνυμο.

    -Από το 2006 και προς τα εδώ, είμαι συνεργάτης του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΙΕΡΙΑΣ κυρίου Κωστα Κουκοδημου, όπως καταλαβαίνεις έχω διαβάσει πλειάδα άρθρων, όπου αυτά άλλοτε θα καταφέρονταν με χυδαιότητα στο πρόσωπο του βουλευτή και άλλοτε θα εξύψωναν το έργο του ακόμα από τότε που ήταν Γ. Γραμματέας Αθλητισμού, κατ επέκταση το αναφέρω για να το ξέρεις έχω αντιμετωπίσει διάφορες δημοσιογραφικές απειλές τέτοιου τύπου.

    -Την ενημέρωση κύριε τσίρο την είχα ποιο μπροστά από εσάς, διότι πολύ απλά ήξερα τι θα πει ο Βουλευτής μου Δημόσια, όπως το γνωρίζω πάντα τα τελευταία 7 χρόνια.

    -Πάτησα το λινκ όπως μου υποδεικνύετε και πήγα στα δικά σας γραφόμενα :(Ταυτόχρονα, κανένας δεν απαντά στο ερώτημα που θεριεύει μέρα με τη μέρα: Ποιος ή ποιοι θα υπερασπιστούν τα δίκαια της Πιερίας; Στην παμπιερική σύσκεψη στο δημαρχείο Αιγινίου, το περασμένο Σάββατο, η απάντηση πρόβαλλε απ΄ τα συμφραζόμενα και μετά από διαδικασία τεσσάρων ωρών, γεμάτων από τις γελοίες υπεκφυγές των τεσσάρων εκπροσώπων της Πιερίας στο Κοινοβούλιο. Το χορό άνοιξε ο Κώστας Κουκοδήμος φτάνοντας στο σημείο να προτείνει ψήφισμα που θα διαβεβαιώνει ότι οι εξεγερμένοι κάτοικοι της Πιερίας αγαπούν τα …ΜΑΤ και δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν με τα ένστολα παιδιά του λαού. ).....
    .....εγώ δεν θα το ξανά σχολιάσω το αφήνω στους αναγνώστες του blog!!!
    -Φυσικά και είναι πολύ μεγάλη η συζήτηση, πάντως είμαι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε ενημέρωση θέλετε (6951626859).
    -Το όνομα του μεγάλου Νέο Δημοκράτη δεν μου γράψατε.
    -Σεβαστή η πολύχρονη πορεία σας στην δημοσιογραφία κύριε τσίρο αλλά δεν κατάλαβα γιατί μου παραθέτεται δημόσια το βιογραφικό σας.Αν κατάλαβα καλά από αυτά που έγραψα είμαι πολύ συγκεκριμένως και σας τα γράφω.


    Γιάντσιος Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειμαι σιγουρος οτι πολλα αποσαφηνιστηκαν ηδη, κ. Γιάντσιο

    οπως πχ οτι ειστε συνεργατης του κ. Κουκοδήμου (που δεν το εμφανισατε στο πρωτο σας σχολιο).
    όπως το πως αντιλαμβανεστε την κριτικη (και όχι κρητική). Την αντιλαμβάνεστε ως απειλή και αυτο ειναι τεκμήριο ιδιοσυγκρασίας και δημοκρατικοτητας (ή μη δημοκρατικότητας).
    Ειμαι σιγουρος οτι τις απόψεις σας δεν συμμερίζεται καθόλου ο κ. Κουκοδήμος, σίγουρα όχι την άποψή σας περι "δημοσιογραφικής αεπιλής".
    Δεν παρέθεσα κανενα βιογραφικό μου, παρά προσπάθησα να θεσω υπ΄όψιν σας οτι το να κατηγορείς εναν επαγγελματια δημοσιογράφο για επιλεκτικη δημοσιογραφία ειναι πολυ βαριά κατηγορία για να τη σηκώσεται εσεις στους ώμους σας.
    Δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω, οχι απο σνομπισμό ή απαξίωση, αλλά γιατί εχω πειστεί υπεραρκετά ότι η ενασχόλησή μου με τα σχόλιά σας τους προσδίδει υπεραξία που δεν τους ταιριάζει.
    (Ο νεοδημοκράτης στον οποίο αναφέρθηκα είναι ο διαχειριστής του blog, ο οποίος -φαντάζομαι- δεν έγραψε όσα έγραψε με υπόδειξή μου και διάλεξε να τα συνοδεύσει με το ρεπορτάζ μου. Ξέρει επίσης ότι δεν ειμαι, δεν ημουν, ουτε θα ειμαι ποτε κανενός πολιτικού συνεργάτης).
    Αρκετά, κ. Γιάντσιο. ΥΠΕΡαρκετά.
    Γεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή